Інститут когнітивного моделювання розпочав співпрацю з KYIV ACADEMY OF MEDIA ARTS
Компанії співпрацюватимуть у напрямах освіти, комунікацій та стратегії. Про це повідомляється на офіційній сторінці Інституту когнітивного моделювання у Facebook.
Наразі студенти КАМА у якості завдання розробили для IKM варіанти нової візуальної айдентики. У подальших планах — надавати найкращим студентам можливість стажування та працевлаштування в Інституті когнітивного моделювання.
«В Інституті когнітивного моделювання ми віримо, що системна робота перемагає креатив. Але зовсім не тому, що його недооцінюємо. Креатив — це невід’ємний елемент створення будь-яких проєктів, але, щоб досягти мети, необхідно підкріпити його технологічними інструментами. Ми були приємно здивовані ідеями студентів, і вже найближчим часом деякі з них будуть втілені у життя. Сподіваємося, ми теж допомогли їм спрямовувати креатив у ефективне русло», — прокоментувала Тетяна Сєрова, керівник креативної групи ІКМ.
Інститут когнітивного моделювання (https://www.cognitive.com.ua) — науково-дослідницька компанія, яка займається соціальними технологіями та надає послуги у сфері соціальних комунікацій. Серед клієнтів та партнерів Інституту: МОЗ, Міністерство цифрової трансформації, KSE, Червоний Хрест, Мала академія наук, Ла Страда та ін.
Серед відкритих кейсів ІКМ:
- спільнота «Коронавірус_інфо» у Viber та Telegram, яка стала найбільшою в Україні (понад 3 млн читачів), група каналів-сателітів: «Корона Київ», «Психологічна підтримка», «Вірусні історії» та «Коронавірус в цифрах»,
- платформа безкоштовної психологічної підтримки Tellme.com.ua,
- освітня спільнота «Школа_інфо» у Viber (понад 800 000 підписників).
KYIV ACADEMY OF MEDIA ARTS (KAMA) — це провідна альтернативна освітня установа в Україні, присвячена навчанню креативним професіям (реклама та маркетинг, графічний та інтерактивний дизайн, курс «Filmmaking», сучасне мистецтво, «Fashion», література та журналістика).