Інститут когнітивного моделювання запускає «Школу прессекретарів»
Інститут когнітивного моделювання розпочав набір слухачів на власний навчальний курс «Школа прессекретарів». Серед лекторів: успішні практики у сфері комунікаційних технологій, відомі політики та державні діячі, топові журналісти, а також прессекретарі й речники вітчизняних міністерств.
Старт навчання — 18 вересня, програма триватиме 8 тижнів у абсолютному офлайні з максимальним зануренням в актуальні практики та ефективні стратегії роботи сучасного прессекретаря.
Набір слухачів на курс «Школа прессекретарів» вже стартував, подати заявку можна на сайті.
На навчання буде зараховано лише 15 осіб за результатами вступного завдання, а після закінчення курсу найкращі випускники «Школи прессекретарів» отримають можливість пройти стажування у пресслужбах українських органів державної влади.
Серед спікерів будуть топфахівці профільних галузей: соціальні технологи, соціологи, журналісти, медіаменеджери, ритори, стилісти, психологи, комунікаційники та прессекретарі, державні діячі, а також зіркові гості, які ділитимуться практичними знаннями, розкриють секрети своєї роботи та покажуть реальну закулісну роботу прессекретаря із клієнтом. Лекції для слухачів курсу читатимуть: Віктор Березенко, Дмитро Царенко, Світлана Павелецька, Павло Орлов, Роман Кравець, Георгій Тихий, Регіна Гусейнова, Владислав Грузинський, Оксана Богданова, Анна Ткаченко, Юлія Вернігор, Спартак Суббота та інші.
Засновник ІКМ Віктор Березенко: «У своїй багаторічній роботі у сфері державних комунікацій ми постійно зіштовхуємося із проблемою підбору кваліфікованих кадрів для клієнтів. І позицію прессекретаря завжди «закрити» надзвичайно важко. Кандидат на цю посаду має одразу відповідати всім вимогам, оскільки навчатися і входити в курс справ, занурюватися у специфіку роботи — нема часу. Але в реальності на ринку катастрофічно бракує професійних кадрів. Легким цей курс точно не буде ані для нас, як для організаторів та лекторів, ані для його слухачів. Наше завдання: систематизувати всі необхідні для сучасного прессекретаря знання та фактично за 2 місяці перетворити студентів у фахівців, за якими будуть «полювати» відомі клієнти. Тому «випадковим людям» тут точно не місце. Для цього ми і проводимо відбір студентів ще до зарахування, щоб було абсолютне усвідомлення вибору і подальшої серйозної системної роботи».
Програма курсу розкриває інструментарій прессекретаря, слухачі навчаться формувати інформаційні потоки та управляти ними; використовувати зовнішні інфоприводи для продавлювання свого порядку денного; працювати із представниками ЗМІ та блогерами «по любові», а не за гроші. Окрему увагу спікери приділять сценічній мові й навичкам публічних виступів тощо.
Після закінчення курсу випускники «Школи прессекретарів» зможуть:
- впевнено будувати та реалізовувати комунікаційну стратегію для клієнта,
- керувати інфополем і проводити ефективну роботу зі ЗМІ та блогерами,
- готувати клієнта до спілкування із представниками ЗМІ та публікою,
- працювати з іміджем клієнта,
- писати просто та зрозуміло,
- впливати самим і не піддаватися впливу маніпуляцій та провокацій з боку інших.
План курсу насичено аналізом реальних кейсів світової та вітчизняної політики і пропрацюванням кризових ситуацій, що дозволить слухачам оптимальним способом підготуватися до здійснення професійної діяльності в якості прессекретаря політика або будь-якого державного органа чи установи одразу після отримання диплома.
Куратором курсу став Роман Кравець — політичний оглядач та інтерв’юер інтернет-видання «Українська правда», автор відеоблогу на YouTube-каналі УП «Кравець блог» і лауреат премії Kyiv Post «top 30 under 30». Між журналістами та прессекретарями часто бувають проблеми в комунікації та оцінці ситуації. Тому саме представник ЗМІ, як ніхто інший, може розказати про реальні потреби журналістів та способи побудови дійсно виграшних відносин між обома сторонами.
Довідка:
Інститут когнітивного моделювання — науково-дослідницька компанія, яка займається соціальними технологіями та працює у сфері соціальних комунікацій.
Експерти ІКМ надають консультації щодо стратегічного формування іміджу, публічного позиціонування та цифрових технологій.
Також Інститут здійснює соціологічні дослідження, займається дослідженнями у сфері соціальної психології, розробляє освітньо-психотерапевтичні продукти з корпоративної психології, проводить сеанси індивідуальної терапії та організовує проведення авторських лекцій.
ІКМ співпрацює з організаціями, партіями, фондами, компаніями та закладами: Червоний Хрест України, Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство культури та інформаційної політики України, телеканали Kyiv.Live та Оdesa.Live, ПП «Слуга народу», ПП «Голос», БФ «Карітас Київ», Фонд Ріната Ахметова, ЦУМ Київ, Uber, SOCAR, GAPCHINSKA.
Кейси ІКМ:
- комунікаційний супровід Міністерства охорони здоров’я України в період пандемії COVID-19,
- Pro bono проєкт спільноти «Коронавірус_інфо» у Viber та Telegram,
- онлайн-платформа психологічної підтримки «Розкажи мені»,
- онлайн-платформа для жертв домашнього насильства «Мені здається»,
- Viber-спільнота «Школа_інфо»,
- непублічні кейси захищені NDA.